بازار همواره در حال حرکت است. ممکن است از سرعت حرکتش بکاهد ولی هرگز از حرکت باز نمی ایستد. حتی هنگامی که بازارها بسته اند، قیمت ها در حال تغییرند، بطوریکه ممکن است بازار در قیمتی متفاوت از قیمت بسته شدن در شب قبل گشوده شود. پس در معاملات خود عجله نکنیم، همواره فرصت برای ثروتمند شدن وجود دارد. در این تجارت، محافظت از سرمایه بسیار مهمتر از استفاده از شانس در معامله است. با مطالعه کتاب فوق در جاده ترید با بهترین عملکرد و بطور مداوم در جهت بهترین سود ممکن، قدم برداریم.

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول به نام "مهارتهایی که شما جدا احتیاج دارید" می باشد و شامل تمام مهارتهایی است که شما برای موفقیت در ترید خود بدان احتیاج دارید. این ها شامل روش هایی است مانند تعبیه و تکمیل اهداف ؛ برنده و بازنده فعال بودن ؛ اجرای بی عیب و نقص تریدتان و غیره می باشد.

بخش دوم بعنوان "مهارتهایی که شما قطعا احتیاج ندارید" نامگذاری شده است. فصول این بخش شامل آرزو کردن؛ امید داشتن و دعا کردن می باشد .همچنین حاوی فصلی به نام "ترید انتقام جویانه" نیز هست. فصلی دیگر تحت نام "احساسات :ترس و طمع" وجود دارد. این بخش به شما کمک می کند تا بر مواردی که در جهت ترید موفق باید از خود دور سازید اشراف پیدا کنید .
بخش سوم که آخرین بخش نیز می باشد شامل موضوعات بکر جمع آوری شده توسط دکتر ماکسول مالتز تحت عنوان سایکو سیبرنتیک است. این بخش "چگونه خود را پرورش دهیم" نام دارد. فصول این بخش پیشینه عملکردی سایکو سیبرنتیک را معرفی نموده و به شما یاد می دهد که چگونه آن را درجهت بهبود نتایج ترید هایتان بکارگیرید. این بخش شامل مهمترین مطالب کتاب است: خودآموز تمرینی و قدم به قدم تلاش برای رسیدن به بهترین و بیشترین سود با جنبه احساسی ترید. این تمرین ها بر پایه کارهای دکتر ماکسول مالتز و سایکو سیبرنتیک می باشد.

کتاب آموزشی پیش رو با عنوان، رازهایی از ترید کردن غیر احساسی، به نوشته لری لوین، در فرمت PDF، و در 102 صفحه تهیه و تنظیم شده است.

لینک مستقیم
حجم فایل: 2.3 مگابایت
رمز فایل:
منبع: دیتابورس