هنگام استفاده از روش های عمل و عكس العمل مشاهده می شود كه بعضی از نقاط محوری كه برای رسم خط عمل استفاده شدند بهتر از سایر نقاط محوری عمل مـی كردنـد. به عبارت دیگر بهترین همبستگی با آینده نزدیـك ، آخـرین نقطـه گذشـته اسـت. بـر اسـاس ایـن مشاهدات چنگال آندروز و خطوط عمل و عكس العمل با یكدیگر تلفیق شـده و چنگـال برتـر پدیـد آمده است. بـرای اسـتفاده از ایـن تكنیـك ابتـدا یـك چنگال آندروز با استفاده از سه نقطه محوری  A,B,Cرسم می شود. خط متصـل كننـده دو نقطـه محوری  B,C به عنوان خط مركزی عمل و عكس العمل استفاده می شود. نقطه A نیز بـرای رسـم خط عمل استفاده می شود. در قدم بعدی فاصله نقطه A از خط مركزی اندازه گرفته می شود كه برای رسـم خطـوط عكـس العمل استفاده خواهد شد. خطوط عكس العمل به موازات خط مركزی   BCو بـا فاصـله مسـاوی بـا فاصله نقطه A از این خط، ترسیم می گردند. سه خط عكس العمـل بـه ایـن ترتیـب رسم می شود. این تكنیك چنگال آندروز و خطوط عمل و عكس العمل را بـا یكـدیگر تركیـب مـی كند. همه این موارد نیز فقط بر اساس سه نقطه محوری A,B,C رسم شده اند و چنگال برتـر نـام دارند.

كتاب فوق با این هدف نگاشته شده كه مطالبی فراتر از سایر كتب معامله گری ارائه نماید و در رسیدن به این هدف موفق بوده است. طی سی سال گذشته كتابی درباره خطوط روند منتشر نشده است. اگر چند سال است كه معامله گر هستید، حتما مطالبی درباره انواع خطوط روند دیده اید. مثلا بسیاری از معامله گران به خط روند زاویه دار گن و خطوط روند رگرسیون علاقه مند هستند. خطوط روند آندروز بهترین این هاست. همبستگی انواع دیگر خطوط روند با حركت های بازار محدود است اما این همبستگی آنقدر هست كه توجه شما را به خود جلب كند. خطوط روند آندروز بالاترین همبستگی را با حركات بازار دارد و می تواند به عنوان زیر ساخت یك روش معامله گری موفق مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی از قواعد معامله بر اساس چنگال و خطوط ماشه ای آندروز آورده شده است.

کتاب آموزشی پیش رو با عنوان، بهترین روش های خط روند از آلن آندروز و پنج تكنیک جدید خطوط روند، در فرمت PDF، و در 102 صفحه ارائه می شود.

لینک مستقیم
حجم فایل: 1.7 مگابایت
رمز فایل:
منبع: دیتابورس