استراتژی آتش سریع بر اساس دو معیار طراحی شده است :

- شناورترین جفت ارز در بازار

- پایین ترین تایم فریم در دسترس

این معیارها ما را به سمت جفت ارز  EUR/USD در تایم فریم یک دقیقه هدایت می کند. تایم فریم یک دقیقه بسیار سریع می باشد. این استراتژی از دو اندیکاتور برای کشف تریدهای معقول در طی روز استفاده می کند. شما می توانید هر زمان که خواستید به سرعت شلیک کرده و شکار خود را بگیرید.

استراتژی آتش سریع در تایم فریم 1 دقیقه کار می کند. هر کندل در این تایم فریم معرف مقدار حرکت قیمت در یک دقیقه می باشد. برای این استراتژی ما از اندیکاتور پارابولیک سار (parabolic SAR) و کووینگ اوریج استفاده می کنیم.

مووینگ اوریج ساده SMA بر اساس کلوز .این یک استراتژی بر اساس اسکالپ در روند می باشد که بدین معنی است که در بازار روند دار بهترین عملکرد را دارد. استراتژی دو اندیکاتور مرتبط با روند را مورد استفاده قرار می دهد . مووینگ اوریج ساده با دوره 60 و پارابولیک سار با تنظیمات پیش فرض اندیکاتور مووینگ اوریج برای شناسایی مومنتم بازار مورد استفاده قرار می گیرد. این به این معنی است که زمانی که قیمت بالای این مووینگ می باشد ما به دنبال موقعیت های خرید هستیم و در زمانی که قمیت به پایین این مووینگ می آید ما به دنبال موقعیت های فروش خواهیم بود. از پارابولیک سار هم برای ورود دقیق چه در جهت خرید و چه در جهت فروش استفاده می گردد. وقتی قیمت یورو/دلار به بالای پارابولیک سار می رود ما یک معامله خرید باز می کنیم و وقتی که قیمت در پایین آن می رود ما معامله فروش باز خواهیم کرد. به عنوان یک اسکالپر شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید پوزیشن های خود را مدیریت کنید.بخاطر داشته باشید این استراتژی در بازار رونددار بهترین عملکرد را دارد.

استراتژی پیرانها برای بازار رنج طراحی شده است. این استراتژی برای جفت ارز پوند/دلار در تایم فریم 1 دقیقه طراحی شده است. به طور متوسط روزانه بین  11تا 20 موقعیت بر اساس این استراتژی در بازار می توانید پیدا کنید. در این استراتژی از اندیکاتور بولینگر باند استفاده می شود.

مطلب آموزشی حاضر با عنوان معرفی  2استراتژی برای اسکالپرها توسط فریدالدین طباطبایی ، در فرمت فایل pdf  و در 9 صفحه تهیه و تنظیم شده است.

لینک مستقیم
حجم فایل: 1 مگابایت
رمز فایل:
منبع: دیتابورس