فرسودگی شغلی اصطلاحی روان شناختی است که به خستگی طولانی مدت و کاهش بازده کاری اشاره دارد. این مورد اغلب زمانی رخ می دهد که به خودتان بیش از حد و برای مدتی طولانی فشار وارد کرده اید. نشانه های بسیاری وجود دارد که نشان دهنده فرسودگی شغلی در شماست. به عنوان مثال اگر احساس می کنید کنترل معاملات از دستتان خارج شده است این مسئله نشان دهنده فرسودگی در شماست.

معامله کردن شغلی منحصر به فرد است ، زیرا سنگینی جلوگیری از زیان کردن ، چالشی روزانه است که باعث ایجاد استرس می شود. استرس بیش از حد برای فرسودگی شغلی مانند موتور موشک است، اما استرس اغلب به دلیل از دست دادن سرمایه است که به صورت عامل محرک عمل می کند .زمانی که استرس بیش از حد بالا می رود و برای مدت زمانی طولانی به صورت پایدار باقی می ماند، نشانه های فرسودگی شغلی ظاهر می شود . هنگامی که فرسودگی شغلی رخ می دهد ، اغلب معامله کردن به انتها می رسد . بسیاری شغل خود را تغییر می دهند و سایرین زمانی را صرف تعمیر جسم ، ذهن و روابط آسیب دیده خود می کنند . بهترین درمان برای فرسودگی شغلی ، در وهله اول جلوگیری از ایجاد آن است.

مطلب آموزشی پیش رو با عنوان ، فرسودگی شغلی در معامله گران ، به نوشته توماس بولکوفسکی و ترجه مهدی میرزایی ، در فرمت PDF و در 3 صفحه تهیه و تنظیم شده است.

لینک مستقیم
حجم فایل: 131 کیلوبایت
رمز فایل:
منبع: دیتابورس