با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و رو به بهبود بودن اوضاع صنایع مختلف ، در حال حاضر بورس اوراق بهادار میتواند گزینه جذابی برای سرمایه گذاری و کسب سود مناسب باشد .البته شرط فعالیت و موفقیت در این بازار ، کسب آموزش و مهارت معامله گری و استفاده از تجربیات دیگران است . برای سایر افرادی که ریسک پذیری متوسط و متوسط رو به بالایی دارند و لزوما سرمایه زیادی نیز ندارند ، کسب آموزش و سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار پیشنهاد مناسبی است، که از یک طرف می توانند سودی معادل چند برابر سود بانکی داشته باشند و از طرف دیگر دردسرهای کار تیمی و واجد شرایط بودن راه اندازی کسب و کارهای دیگر را ندارند.

هدف از تهیه این کتاب الکترونیک در اختیار گذاشتن اطلاعات جهت تصمیم گیری شما برای ورود و فعالیت در بورس اوراق بهادار است و شرایط و ملزومات ورود به بازار و نکات مهم وضروری که با رعایت آن ها می توانید به صورت حرفه ای معامله کنید را در اختیارتان قرار می دهد.

باید همین الان انتخاب کنید که آیا می خواهید فرصت های مناسبی که هر روزه به راحتی از کنارشان عبور می کنید را ببینید و زندگیتان را متحول کنید و دنیا را تبدیل به مکانی شادتر و زیباتر برای خود و دیگران کنید یا مانند سایر روزهای عمرتان روزهای باقی مانده را نیز چه خوب و چه بد بگذرانید . پس همین الان دست به کار شوید.

کتاب پیش رو با عنوان مردد بودن کافی است، سرمایه گذاری در بورس را شروع کنید ، توسط مهرناز سلطانی ( کارشناس ارشد و مدرس  و سخنران در حوزه بورس اوراق بهادار) در فرمت فایل pdf و در 34 صفحه تهیه و تنظیم شده است.

لینک مستقیم
حجم فایل: 2 مگابایت
رمز فایل:
منبع: دیتابورس